Make it on my own

Fyfan vad äckligt irretande det är med "fällningsperioden" ilska fäller hår nu som en jävla galning, blir sååå less. :( jävla äckel ilska...... förbud nu att va inne på mitt rum, får städa HELA tiden.


Inatt hade jag så sjuuukt svårt att somna blev riktigt sur. Men tillslut somnade jag, men halv 6 ringde min telefon självklart var det dendär halv knäppa killen Peter som absolut inte har något förstånd om vilka tider man bör ringa folk XD hahaha. Tur att han är lite halvgullig, hade stor lust att skälla ut honom men han hade tur. :P Efter det låg jag och absolut inte kunde somna om på ett bra tag, så jaa.. Tack? :)




Nu ska jag ta och städa klart, umgås lite med syster & ikväll ska jag se Twiligth. Har haft den filmen utlånad till min morbror i flera månader men ska förmodligen få tillbaka den ikväll, så tänkte sätta mig och dreggla lite till Edward. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0