Thats just one of the things I need

Vill ni veta en rolig grej? :P för nån vecka sen så tvingade sandra hennes ex att ringa laserhallen åt oss för att vi inte klarade det. (jag försökte åtminstonde, jag ringde men när han sa " hej välkommen till laserhallen " så fick jag panik och la på :p ) Så tuff är jag.. haha :p



Så hennes ex nicklas var smart nog att kräva en gentjänst, och såklart utnyttjade han mig för jag är 20 år och kan göra saker som 17 åriga pojkar inte kan göra. Så vi bestämde att jag skulle åka ner till stan idag till 1.. ställde mobilen på alarm klockan 11. vaknade då och tänkte " fuck no " ;> Klockan 12 ringde min mobil och det var Nicklas som väckte mig, haha jag skrattade som en dåre efteråt... en 17 årig pojke tvingade mig att kliva upp? HAHAHAH Sedan efter typ 20 minuter ringer han upp igen och kollar så jag verkligen klivit upp. :p


Så innan jag drog ner på stan sa jag till mamma & kenth
att jag skulle ner på stan.
dom bara : vad ska du göra där?
jag bara : jag ska fixa en sak åt sandras ex.
så kenth bara : URSÄKTA? vad sa du nu?


haha :p det låter konstigt att jag träffar min bästa kompis ex va? ;) men dom är asbra kompisar så jag föråder henne inte.

Kommentarer
Postat av: ss

hahahaha nice de ;) keep on going!

2010-05-30 @ 23:20:56
URL: http://sandrasahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0