There is no second chance

1. Vädret utanför mitt fönster: Mörkt.

2. Lyssnar på just nu:
Ronan keating - if tomorrow never comes

3. I går gick jag och lade mig:
blev runt 3-4?

4. I dag vaknade jag:
Runt 1 tiden :p

5. Jag har på mig:
en handduk atm

6. Senaste person som ringde mig:
Min syster

7. Senaste person som jag ringde upp:
Andreas

8. Senaste person som skickade sms till mig:
Jossan

9. Senaste person som jag skickade sms till:
Jossan

10. Din allra bästa vän:
Min syster

11. Din största fiende:
Vilket töntigt ord :p

12. Senaste person som mejlade mig:
haha, min pappa

13. Senaste sajt som jag kollade på:
Facebook

14. Ska göra idag:
Ingenting :) dagen känns rätt slut.

15. Bra eller dålig dag idag?
Sämst. :( Lillan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0