went everywhere for you

Jag älskar min underbara familj <3 ni är allt.


Syster, "pappa", mamma <3


( min mamma&"pappa" <3 vart tog michis vägen? HEHEHEH )


Micha har varit här hela kvällen och varit med mig & mamma
, riktigt mysigt om jag får säga det själv. Till en början var det såklart mobbing mot mig.. mycket irreterande.. så det vände och blev total mobbing mot mamma, Me like ;-) Jag & micha funkar mycket bättre som team. Min lilla kängru <3

Blev lite snack, mycket mobbing, lite mys med smirre & lite tittande på eurovison contest :p jag har verkligen börjat uppskatta mitt nya liv utan festande. Jag börjar nog bli gammal.. tråkigt att bli gammal men skönt att inte ha festat på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0