You never will be mine

Jag har precis kollat mig igenom dom 4 sista avsnitten av Glamourama.. ååh, jag så vill ha en säsong 2 av dom... Anna Hibbs är ju kanske hur cool som helst :D Så nu sitter jag här med mina brillor och funderar på om jag håller på att bli sjuk, min hals jävlas lite med mig.. men det går nog över tills imorgon.




Förövrigt så får tamefan Sandra se till att bli frisk, för fyfan vad tråkigt jag har hela dagarna nu. Jag vill helst av allt bara sova bort dom.. Kanske dags att jag skaffar ett eget liv och inte lever så mycket på hennes? Xp Okej, I will do that.

NEJ gud va jobbigt, de är lixsom såhär.. Jag & Sandra. vi är ett team. Jag frågar aldrig sandra " vad ska DU göra ihelgen? " utan jag säger " Vad ska VI göra ihelgen? " det finns lixsom inget "du & jag" det är ett "VI" :D undrar om sandra vill ha det så.. Hon kanske inte vill vara min andra halva längre.......... Im so gooing to find out.

Kommentarer
Postat av: ss

hahahaha klart vi är ett VI :o :D <3

2010-05-06 @ 16:20:02
URL: http://sandrasahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0