I feel the adrenaline moving through my veins

Idag har vait en otroligt mysig dag hos min farfar & ulla :) dom är så otroligt gulliga, hoppas att jag och robin också blir sådär söt mot varandra när vi blir sådär gammal =D Vid halv ett kom dom och hämtade mig så åkte vi till citygross, sedan hem till dom i bosvedjan, fikade mazarin och lussebullar och te, sedan såg jag en film medans dom gjorde iordning middagen, asgod köttgryta.. Till efterrätt blev det glass, hallon och pepparkakor, :D känner mig riktigt nyttig nu..Och så har jag fått massa pengar och en chokladask och en apelsin med nejlikor i, hon är så söt ulla <3

Oså när vi satt och fikade (första gången) så hade farfar köpt varsin trisslott åt oss, och jag vann 50:- ;) tur jag har... Farfar satt och berättade massa roligara saker och massa minnen, en riktigt trevlig dag faktiskt, klockan 7 skjussade han hem mig. Och nu sitter jag här och har absolut ingenting att göra, så jag ska nog knapra ihop en ny design :P har redan lessnat på min.

Imorgon ska jag rida sötnosen Bellie :) MIN bella imorrn ;);)  hoppas att det kommer gå bra, men det kommer det nog, hon ha tydligen varit världslugn med jossan nu i 2 dagar ;p Vill att paddan ska bli bra så jag få vara där med henne nått ;p aslänge sen ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0