In the nigth I hear them talk

haha jag är nog världens sämsta vän, ^^ haha.. efter bloggandet imorse gick jag och fikade, sedan duschade, var klar redan halv 10, då sa jag till Ida på msn:

- Du ida, jag går och duschar nu :)
(inte alls sant, jag la mig och sov 20 minuter) ^^
Vaknade klockan 10 av alarmet,

- Hej ida.. du jag går och fixar mig nu :)
(inte alls sant, jag ja mig och sov i 30 minuter)
vaknade sedan av alarmet halv 11. :D


Haha då var det bara och stressa med att göra sig iordning och möta ida på stan :D Blev lite shopping, ett linne, en kjol och en t-shirt.. Och så blev det även en fika på Barista :) mysig dag faktiskt..



Åkte hem, städade lite.. och sedan tog jag bussen ut till alnö, där hämtade Christina upp mig. åkte ut till King Ling, =) och har ridit lillråttan. Christina cyklade med oss och visade massa vägar, :D KUL! Nu är klockan nio, och jag är äckligt trött... Ska upp och rida sanbia älsklingen imorgon.. Så funderar på att sova nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0