Touch and go

Jahaaja. =) Imorse vaknade jag på helt rätt sida, även fast jag haft en rätt jobbig natt, ;> kristoffer låg och trängde in mig i väggen hela tiden, vaknade 605 ggr och sa " Kristoffer, kan du flytta ut dig lite? ;$ " hur långt tror ni han flyttade sig? :) typ 2 cm sedan 5 minuter senare låg jag inne i väggen igen... söööt (k) Jag tror han gav mig en såndär " dum-i-huvudet-stämpel " imorse när jag sa till mamma, kenth och madde " kom får ni se snopp =) " jag tänkte ju självklart ta betalt av dom. =) men ingen var så sugen! synd.. Kristoffer verkade heller inte fatta det kula med de :/




Åkte ut med 13:05 bussen ut till Njurunda där jag har ridit busponnyn sanbia.. <3 Hon var superfin idag, hon var jätte lugn och nästan inge bråk alls. =) vi gick och klättrade, och oj vilket flås hon fick ^^ Sedan skulle vi ta lite galopp upp för en backe, och hon STACK med mig, haha jävla mongis :D jag garvade bara ^^ hon är så söt. hon stannade när backen var slut, och då märkte jag att jag tappat mobilen, så hoppade av och letade. precis när jag skulle ge upp hittade jag den.. =) tuur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0