You make me wanna take control


* Jag lekte med barbie tills jag var 13 år  - slutade av anledningen att min storebror började ta hem massa snygga kompisar som jag blev kär i... ;) annars hade jag fortfarande lekt, hähä.

* Jag är rädd att få cancer - och har inbillat mig ett ex antal gånger att jag har det... bröstcancer, blodcancer, u name it.. senast hade jag en cancerknöl i benet... usch.. hemska sjukdom. :/

*  Jag är riktigt dialekt kåt, - jag tycker dialekter är sjukt sexigt, skånska var det hetaste jag visste när jag var yngre.. förstår dock inte varför nu? Hetast just nu är selli när han säger "MeeehHhHn" grrr :D

* Jag tappade håret när jag blonderade mig en gång - Jag hade precis blivit brunett, ångrade mig så blondade håret 2 ggr på samma dag, tappde det mesta av över håret, eller ja 4 cm blev kvar, så jag har inte färgat håret på typ 2 år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0