listen to me im not ready

Du och ditt förhållande till din klass (och skolrelaterade saker).
(eftersom ja inte går i skolan gör vi om denna till "mitt jobb" :D)



Denna person trivs du bäst med: Robin.D & Sabina ;>
Denna person trivs du sämst med: ingen.. tror jag.
Vem anser du vara snyggast på ditt jobb: Robin x2 & Mohammed.
Skulle du kunna kyssa någon i din klass: Absolut.
Skulle du kunna ha sex med någon i din klass: hahaha, ;) yä.
Ifall du skulle vara med någon, vem skulle du välja: vara ?:O va?
Har någon av det motsatta könet på ditt jobb sett dig i underkläder: inte än?;)
Har du sett någon av det motsatta könet på ditt jobb i underkläder: japp
Stör du dig på någon: Ibland :)
Vem är mest vuxen på ditt jobb: Vincent, :D
Vem känner du bäst på ditt jobb: känner egentligen ingen "bra"
Vem bjuder mest på sig själv: ROBIN !!!! hahaha :D
Vem är roligast på ditt jobb: Åh, alla är roliga.
Vem skulle du berätta dina hemligheter för på ditt jobb: ingen XD they are not trustful
Hur skulle ditt jobb förklara dig: dendär knäppa tjejen ;) typ.

haha tur att ingen från mitt jobb läser min blogg XD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0