Have you seen Amy tonigth?

Idag så ringde inte min mobil klockan elva som jag hade ställt larm på, >,< mobilen hade dött, så kvart över ett vaknade jag och min gosråtta, klev upp och fikade och sedan tog jag bussen till stallet, red i padocken idag travade bommar och tog nått skutt över ett hinder, han var skitduktig, men jag måste träna på att trava bommar, inte min starka sida dedär ^^ Men han var värsta lugn, fick tillochmed driva han i galoppen, jag älskar han när han är sådär, <3 tror han blir en aning lugnare när det är hästar där också :)

Efter stallet åkte jag hem och gud vad tomt det var inne på mitt rum nu när min bebis hade åkt hem, saknar min pol-stjärna. <3 Haha och nu ligger ilska i min säng och rullar och biter på en tennis boll, och alldeles nyss låg hon och kastade omkring Mira, bet henne och tog nosen under magen så hon kastas iväg, :D haha.. bushjärtat mitt... så himla gullig. Ska nog gå ut till dungen och släppa henne lös så hon får springa bort all sin energi.

Imorgon ska jag rida Prinsen :) Och ägarn ska visa mig allt i stallet osv, så det kommer bli roligt xD hade velat rida ut på honom, men känns ganska hopplöst när jag inte kan en endaste väg där :p haha.. eh det löser sig nog. Kul ska det bli... bara jag hittar rätt, :o är sjukt orolig för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0