Hold up, I can't stop looking

Ja, igår var en låååång förjävla tröttsam dag, började med att kliva upp sju för att åka till skolan, hoppningen blev inte så lyckad.. Liza är mupp :p Efter skolan åkte jag, josse och ottan ner på stan och gick på Video Mix och köpte godis :) sedan åkte jag hem en snabbis och droppade lite saker, sedan bar det iväg till Prinsen, träffade robin där också och han följde med, :P Åkte dit och hann inte mycket mer än att mocka, borsta prinsen sedan gick vi till bussen.

Åkte hem, åt mat och sedan åkte jag ner på stan och mötte Carro :) åkte på trav och hade kul, vi satsade på skoj :p och Jag vann 3ggr, :D Carro lyckades inte vinna en enda gång^^  21:15 tog vi bussen till navet och runt 10 tiden var jag hemma, var helt slut men blev en film med min korv till pojkvän, " The cutting edge " riktigt bra film :D och inte dåligt het skådespelare, gosh :D inte att leka med detdär...

 

Idag klockan ett tog jag som vanligt bussen ut till prinsen, blev en mysig barbacka tur i padocken :) galopperade för övrigt för första gången barbacka idag, gick superbra.. såklart (; Efter ridningen stog vi lääänge och bortstade och myste, och sedan så bestämde jag mig för att massera honom, och det tog inte lång stund innan han stog och tuggade och gäspa ... :) då blev man glad. fem tog jag bussen hem.



 Kom hem runt sex, och klockan sju mötte jag Sandra och Tyson på OKQ8.. :) jag, ilska, sandra och tyson var ute i en timme och 15 minuter.. helt slut efter domhär dagarna... Imorgon ska jag rida bellie, och hela måndagen ska jag bara ta det lugnt och bara umgås med min lilla prupp pojkvän som jag ÄLSKAR :D 



En häst som robin hejade på ;) han hejade på alla 4:or




Prinsen har blivit mycket vigare nu, på en månad :)
Snart är han lika vig som bellie bus.




Visst blev prinsens box fiiiiiiiiin? :D
Tog hur lång tid som helst att göra iordning ^^




         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0