I got a *69 for that

Igår natt så gick det inte att sova, jag satt och tittade på the hills konstant i flera timmar, klockan fem var jag trött och bestämde mig för att sova.. och jag skulle alltså upp åtta igen.. jaaaaaa ;p jag var helt slut, men jag kom upp iallafall och jag och jossan tog bussen till Prinsen :) Josse fick uppgiften att göra honom fin medans jag mockade, sedan gick vi ut och red på plan, det gick bra hihi.. han är sån gentleman haha ;p Och jossan, sadelproffset.. fick mig att inse att sadeln är way för smal för honom. :P så en ny will be needed.


Jossan tycker: Mysig, snäll & stel :D haha..
har faktiskt betydelse va hon tycker hihi :D
det är ju en stoooor skillnad på honom och bellie
om man säger så :p men he is so gr8 anyway.

♥    ♥    ♥

 Klockan tolv tog vi bussen in till stan, och från stan ut på alnö :) där skulle jag fota josse och bellan, men de blev inte så mycket fotandes, tråkigt nog.. men ja :) det får bli en annan gång. Sedan åkte jag hem till en störig robin och haft en helkass kväll. JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0