I wanna breath your love

Igår så var jag helt sjuk, kroppen ville bara sova, så igår kväll runt sju-halv åtta somnade jag och sov till elva imorse, det var verkligen dödsskönt.. När jag klev upp gjorde jag lite mannagrynsgröt och sedan fastnade jag framför Tv:n från klockan 12:00-16:00 såg massa The Hills, helt superbra.. men klockan fyra tog jag med mig min skönhet ilska och tog bussen till alnö, mockade och fixade maten hos bellan, sedan tog vi bussen hem.. Hade sån sjuk magvärk så jag kunde verkligen inte rida idag.. tråkigt :(

När jag kom hem så var min världssnygga pojkvän här, vad jag jag blev, men precis när jag kom in hade jag sett våran granne och då sa jag till kenth: Han var snygg :o oså kommer robin och han ba: stick härifrån, och jag fattade ingenting först men sen kom jag på att han hört att grannen var snygg .. haha :p men sen så fick han massa pussar och då blev han glad igen.

Och nu sitter vi som vanligt i samma rum men på två olika datorer, as usual :) Han sitter på sin jävla tönt sida, och jag sitter vid bloggen, MSN och bilddagboken <3 Imorgon ska jag försöka hinna åka till birsta ett tag, Men nu hade jag tänkt att se The Hills, som kenth var så snäll och spelade in åt mig när jag åkte till stallet. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0