I wear a halo when you look at me

Idag så tog jag och robin bussen från navet klockan nio till kovland :) Jag mockade åt saga, hugur och prinsen, älskar att mocka i deras spån :* Så medans jag mockade så borstade Robin herr prince ;D och köpte hans kärlek genom morötter :P haha.. Så gick vi ut på en tur, det gick superbra :D han var inte alls lika stark som när vi red ut med Saga och Angelica. Så hittade vi ett bra underlag där det gick att trava, bara is överallt annars, så travade vi lite, oså gick vi ner för en backe och där tog vi lite galopp, och efter det blev han en aning taggad :D Gubbeeeeen<3 Var ute i precis en timme, var så himla mysigt ;p vill lära mig fler vägar så att vi kan rida ut oftare så de slipper bli så tjatigt i paddocken. Så ja.. är super nöjd :D

Efter stallet åkte vi till hööks och lämnade tillbaka mina ridbyxor, xD gick lääänge och tittade på saker som king skulle vara riktigt snygg i (; rosa rosa rosa. <3 men min plånbok ville tydligen inte :( Så gick vi på birsta ett tag, köpte två t-shirtar, ett svart och ett vitt. :) Sedan åkte vi hem och robin somnade i sängen på engång och jag låg bredvid och såg två avsnitt av The hills, Sedan somnade jag också, sov i 1 timme och 45 minuter, det var sköööönt <3




Kommentarer
Postat av: Caroline

Fina! :)

2009-01-13 @ 20:49:18
URL: http://mattssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0