Iam preperd to be me

Igår så var jag dödstrött redan klockan åtta, så klockan nio gick jag och la mig.. klockan tio ringer min korkade pojkvän och väcker mig, hade assvårt att somna om men tillslut så, tror ni inte puckot skickar ett sms som väcker mig elva? då kunde jag inte somna om, blä.. less jag blev.. Runt tolv så kom madde o frågade om jag ville se film med henne och kenth, och det ville jag så gärna, vi såg "Wild Child".. så otroligt bra och rolig tonårs film :) min favorit nu!




 Efter det så satt jag vid datorn till fyra, låg och kollade in i väggen tills halv fem då jag somnade nångång. Vaknade sju av alarmet, med en otrolig huvudvärk, blä sa jag och somnade om.. klockan tolv tog jag bussen till Prinsen, blev tömkörning i paddan idag som faktiskt gick toppen bra :)


• ▲ •  ▲ •  ▲ •  ▲ •




När jag kom hem så låg en snygg pojkvän i min säng, min PONGOOOO.. som jag förövrigt nyss skickat iväg på hemköp.. ;p candy is my passion.. vi ska se en film och då vill jag minnsan ha choklad :D yummy. Jag ska nog tvinga honom att vi ska se "while she was out" den verkar bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0