If you want, I'll try to love again

Idag sov jag och robin alldeles förlänge, ända till halv tre.. stygga vi är, ;) Men vi gick och la oss tolv igår men vi lekte en lek, om jag säger "Britney Spears", så ska han säga en annan kändis på S :p sista bokstaven alltså. :) Vi tog, djur, kändisar, band, låtar, haha och jag vann alla gångerna.. haha men det gick segt vi fick tänka i fan 100 år, jag tror det har och göra med att vi är sjuka, *blink blink*

♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥

Så när vi steg upp var det bara att fika, och sedan så la vi oss i sängen och busade, klockan halv fem tog jag och josse bussen ner på stan och gick på kings, :P Jag köpte en jättegullig leksak till min fina lilla sötilska :D en blå igelkott.



När jag kom hem var det middag, :) sedan så har jag och robin varit duktiga och tålmodiga med att klippa ilskas klor, ;P hon blev inte alls glad.. surpuppan min. Men nu är det iallafall gjort.. uscha jag blir så förbannad när jag ser hundar med
alldeles för långa klor, :S hur fan kan man stå ut med det? jag får panik bara ilska har 2 mm för långa, dom kan tillochmed bryta tårna om dom är för långa, och då är det bara goodbye med hunden, >,< KLIPPKLORNA PÅ HUNDARNA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0