Is he faitfull to her? Hell no

Idag blev det ingen skola, somnade inte fören runt fyra inatt.. Svin jobbigt att inte kunna sova. Så när jag vaknade imorse var jag helt död och hade nackspärr, så jag la mig och sov igen. Mycket skönt.. vaknade runt 12.. satt o gjorde ingenting och sedan klockan två og jag bussen till stallet, hade ingen lust att rida, men allting i stallet var redan klart :p så jag tog in och borstade sötnosen lite, och så hjälpte jag jossan att hålla i bellies huvud när hon masserade :p sen prövade jag att göra de också xD ..

Sedan åkte jag hem och här fanns min snygga pojkvän ;p Madde skjussade även ner oss på donken runt åtta, yummy :D nu ska jag gå och retas lite med robin =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0