Rockstar, you make me so hot

Jag och Robin har lyckats sammarbeta och faktiskt gjort en supergod sockerkaka, en tigerkaka.. ;) den blev inte så snyggt randat haha.. men vafan det var första gången :p (skyller jag på idag).. Och jag njöt för första gången av att äta smet, är ingen smetälskare.. men dendär smeten var nämnligen GOOOOD.


Har även sett Let's dance, druckit portello och ätit chips :) hejade såklart på blondinbella, som jag tycker är en otroligt smart blondin, haha ne men ^^ jag gillar henne sjukt mycket, hon är en bra person helt enkelt :) ialf vad man kan läsa i hennes blogg. Blev besviken, arg och ledsen när jag gick in på Tv4.se och såg att blondinbella åkt ut, VARFÖR :s ? kan dom inte istället kasta ut gamla snusk carl jan eller tanten med bruna tänder? :s dom kan ju knappt röra på sig.. steltrynen.

Blondinbella.se
 

- ♣ -  ♣ - ♣ -

Kenth är en rolig prick, jag somnade förut runt sex tills åtta, så kommer han in på mitt rum och frågar om han hörde att det var småbarn som kastade is på våra fönster, så jag ba: nej :) så han ba: jag sprang efter dom och jag fällde den sega tjockisen. HAHAHA.. asså gud :P han är så störd.. jag höll seriöst på att dö av skratt, oså hade han sagt nått, och dom kaxiga utlänska små killarna ba: vi är inte rädda för dig, gud^^ små skitar. finns det inget bättre än att reta upp folk lixsom.


off and away, nu ska jag sova och imorrn ska jag åka till underbaringen (tha prince)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0