She knows she have to go home

Idag var jag helt slut så det blev inte att jag kom upp till skolan imorse, vaknade lite före 12, och då fick jag ett sms av jennie och så bestämmde vi att jag skulle åka ut till alnö för hela klassen skulle gå på alnöbadet och titta in gymet där, så det gjorde vi... verkar asbra därute, så hoppas vi börjar där, =D Efter det åkte vi ut till Jennies islännings Fengur, så himla söt!! :D Sedan tillbaka till Alnöbadet och fikade, för det bageriet vi skulle på egentligen hade semesterstängt :p

Sedan så skjussade jennie oss till stallet, red ut i det mysiga vädret med Josse och Bellie, det gick skitbra... Red med lösa tyglar hela tiden och han travade väll i GANSKA bra takt efter bellan :p Så det var roligt.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 19:20, ska göra rent akvariumet, :P och man måste vänta 20 minuter efter man tagit ut pumpen och värmen innan man börjar tömma vattnet.. :p ska be robin om lite hjälp. min bebis <3333


Sen så har jag och Lena bestämmt att jag ska ta hand om Kingen :D från 20:e mars - 5 april :P ska bli skitroligt. :D två veckor och två dagar :D Det kommer bli toppen bra tror jag (; Han har ju en medryttare som rider 1dag/vecka eller nått.. och hon kunde nog ta nån fler dag.. så jag får ialf lite avlastning, har ju mina andra medryttarhästar som jag också ska rida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0