There it's no more lies

Imorse vaknade jag fan inte på rätt sida.. haha.. var så jäkla arg. :p Allt robin gjorde störde jag mig på .. usch, ^^ Igår kväll klockan tio tog jag bussen till robin, gick o la oss nästan direkt när vi kom dit, mysigt att sova med min älskling vill jag lova, så imorse ville jag bara dö, så när vi kom in till navet var jag så less så jag bestämde mig för att åka hem och sova för hade jag åkt till skolan med detdär humöret hade det inte slutat bra :P Så jag och robin åkte hem till mig åtta imorse och sov.


◄○►     ◄○►     ◄○►




Klockan tolv tog jag bussen ut till alnö, där plockade Gia och min klass upp mig så åkte vi till gymmet, där tränade vi och shiit va slut jag blev i armarna :O det var tamefan döjobbigt. Men det var faktiskt roligt också, gick/joggade 15-20 minuter på bandet där också, funnyfunny :P


Efter träningen blev det stallet, red gosking med josse&bellie.. Mest skritt, lite trav och en lååång galopp :D skithärlig tur...Imorgon blir det att åka till prinsen, han ska tydligen skos imorgon så vi får väll se om det hinns med me en ridning, annars blire bara massa mys, på lördag tänkte jag ta en mysig tur iallafall :)... Nu är jag så jävla trött och klockan är bara halv nio, tänkte se en serie och sedan ska jag sova så att jag är utvilad imorgon, hett schema ;P

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej! Du är inte inne på msn, så jag skriver här. Vinke sa att inte Prinsen skulle skos, men är det så att han skos på fredag får du absolut INTE rida honom då. Han blir fruktansvärt hovöm samma dag och börjar halta om man rider honom. Så för hans bästa :) /Denise

2009-01-29 @ 23:36:44
URL: http://denisejulietta.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0