Who's that boy? Does he feel the same?

Idag så försov jag mig så jag hann inte åka till hööks.. :p Klockan 12 tog jag bussen ner till stan, hämtade ut pengar, sedan gick jag in på åhléns och lagerhouse ett tag och sedan gick jag o satt mig på busshållplatsen, och så ser jag en "gubbe" vid alkis hörnan, och tycker att han står likadant som min pappa, haha så ja var tvungen att kolla, haha och jo men visst var det han.. :p gud vad jag skämdes, sure.. sup hemma.. men att han nu hänger med alkisarna på navet är bara för pinsamt.. Så jag skickade iväg ett väldigt moget sms " navet? seriöst du skämmer ut mig!" men jag fick inte svar :D konstigt.

Klev på 3:an mot granlo, Så åkte jag och angelica till kovland, där red vi prinsen och saga.. vi red ut på en tur.. kallt men kul.. travade och gud va stark prinsen blev : o och pigg. haha ;D annars så gick det bra.. Sedan så följde det efter en hund efter oss, i 15-20 minuter :o en gråhund.. tillslut hade ägarn sett oss rida med en lös hund och tagit bilen och hittat oss :D vart en aning lättad att hunden kom till rätta, när vi kom tillbaka till stalelt så mockade vi och fixade och sedan fick jag skjuss in till granlo, så tog jag bussen därifrån hem.

Har nyss ätit Kycklingsallad.. asgott <3 och nu sitter jag och tittar på Beauty and the geek. haha nu ska geekarna bli snygga :p När det är slut ska jag nog gå till hemköp. :) vill ha choooklad nu!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0