That was then...

Ja, igår kom jag ju hem halv 7 var riktigt trött, såg iallafall Marley & me igår, slutet fuckade upp sig, så missade det.. men jag fattade det som att Marley dog? ;( iallfall, när jag kom hem la jag mig och sov.. Jag vaknade klockan 10;30 av alarmet, icke sa jag och ställde om de till 12;00 icke sa jag och sov vidare till 13;00 :D åt lunch och tog bussen ut till Sanbia kl: 14;15...



Åh det var så sjukt underbart väder idag .. Lär ju få bondbränna, ;) haha...sexiiii. :P ialf så bestämde jag mig för att jag och sanbia skulle ta en härlig promenad, och de gjorde vi, i 55 minuter :D vi gick ner till vattnet, och då tog jag av mig skor + strumpor, så gick vi i vattnet, och JAA :P det var kallt som fan.. ^^ och då blev jag så sugen på att hoppa upp på henne, så ja gjorde de o red lite i vattnet, var så myyys :D sedan gick vi hem, hade också smörat lite med robin, så han körde ända från fagervik och hämtade mig, :D TACK BAJBI <33333



Så åkte vi först och handlade glass och dricka, :D sedan hem till mig och hämtade lite grejer och sedan hem till Robin. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0