What if I'm fallin' for a heartbreaker?

Ibland undrar jag faktiskt hur gammal jag är, jag kan omöjligt vara född -89.. Det kan fan inte stämma! Jag känner mig inte som en gammal 20 åring. Jag ser inte ut som en gammal 20 åring. Jag fick i måndags höra att jag såg ut som 15... :o HEHE. Iallafall, satt på mitt rum och spelade musik så säger mamma:

- nathalie, sänk musiken.
snabbare än blixten höjde jag dubbelt så högt.

Hör endå mamma skrika
 - MEN NATHALIE, sänk musiken, tänk på grannarna

Så jag går in till henne och fnittar lite, så säger hon:
- ja titta, nu skrämde du ilska också (ilska försöker smyga under sängen.) för att vi skrek.
- det var bara du som skrek................

- ja, men ilska hörde att jag sa nathalie, och hon fattade då att nu hade jag retat upp satan själv så hon ville gå och gömma sig.


HAHAHAHAHAHA !!! :| sällan mamma säger att jag är satan själv. XD Men hon älskar mig, hon tycker bara jag är en liten satan ibland.. väldigt ofta.. nästan jämt ;)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt...

2009-11-05 @ 16:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0