I know you talk about me

Mission completed!

Jag har lyckats reta upp hela min familj, och allt under en period på 5 minuter.. Micha behövde jag bara skriva på facebook att hon var en surbitch, mamma blev sur för att jag gjorde micha sur, på kenth kastade jag chips och sa att det var på tjockisarna man gjorde så. Han blev skitsur och hotade med att ställa mig utanför dörren.. OCH JAG HAR INGA BYXOR, ett linne och ett par strumpor XD

Sedan efter kenth hotat med det, gick jag in och snodde lite mer chips av mamma, då satt micha där, hon flög på mig, så vi stog och brottades och slogs lite.. hon kastade in mig i sängen.. jag blöder på mitt knä.. fan vad hon ska hålla på. Sen har hon nån psykos om att rycka bort ögonfransar.. Så hon försökte lägga dom i min mun, och vips så åkte jag ur sängen.... Crazy bitch detdär...


I MAKE SOME GOOD GIRLS GOO BAD ;)


Nu ska jag se om jag kan reta upp ilska också, kanske ringa selli och reta upp honom också, nu när jag är igång lixsom... nej han blir så jävla sur, jag skippar det..
 Ilska is the next victim. CYA ! ! ! ! ! ! !  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0