I need you so

Idag har varit en riktig hordag, har varit sjukt less och grinat sen jag kom hem från stallet klockan fyra... Och jag blir så sjukt frustrerad när jag går till mamma & micha och dom säger " va inte ledsen, det går över " JAG VET? fullt medveten om att det går över. Men just då vill jag höra hur otroligt synd det är om mig, att dom FÖRSTÅR och att jag ska vara ledsen.

När dom håller på känns det som att det är fel av mig att vara ledsen? Så slutade med att jag slängde igen dörren och grinade för att jag bråkade med dom också.. Men micha kom senare och sa att hon var ledsen att hon inte förstod mig. Så nu har vi suttit inne i vardagsrummet och tyckt synd om mig. Nu känns det mycket bättre.. nu ska jag se idol med min familj :)



Och JA! när jag är ledsen, då är det mest synd om mig i hela världen..
så kom inte och försök att trösta mig med " det går över " för det vet jag redan.

s.


Kommentarer
Postat av: Anonym

finns här hjärtis

2009-09-09 @ 23:30:04
URL: http://heyidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0