jag är kåt på selli <3<3<3<3

idag tog han mig på brösten o drog mig i håret sådär som jag gillar. jag blev otroligt våt mellan benen o jag kunde inte låta bli o känna om han va hård i brallan och det va han ju såklart ;) vi låg där o myste hur länge som hällst och allt va as nice tills msn plingade till så jag va tvungen att förstöra den kåta spänningen för mig själv och kolla vem det va. till råge på det så kunde han ju inte låta bli att känna mig på röven men vem kan inte lixom ;) jag som försvann in i en annan värld då han tog mig till skyarna när han tog mig mellan benen

Kommentarer
Postat av: Vicke

Aaawh... Vad mysigt beskrivet! ^^ Underbart. <3

2011-11-23 @ 21:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0