This time it's for real

Sitter hemma hos dendär söta killen kristoffer, ;) han ligger i sängen och spelar mitt rollercoaster. Igår så åkte jag hit, och då får man ju åka såndär "cp-buss" det är en taxi bil, skit pinsamt.. förra gången hamnade jag ju helt fel ^^ Men denna gången hittade jag rätt, och taxi föraren visste vilka hela selanders var, så hon satt och babblade på och frågade vem ja skulle till osv.

hon ba:  jahaa, va men vad heter han nu igen?
(jag sa att jag skulle till storebror)

jag ba: Kristoffer :)
hon ba: ja justja, hur gammal är han nu?
jag ba: 22
hon ba: OOOOOOOJ! :o

HAHAHAHHAHA ^^ gammal kille elleeeeH ;)



Justja, jag insåg precis att kristoffer är EFTERBLIVEN!!!!!!!!!!!!!!
(lägger in nyaste bilden på honom också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0