You dont have to call

 The big love and sex test of 2009
so everybody knows exacly who you are
( svarar du inte ärligt på detta så kommer du få otur i kärlek i 5 år )

Är du kär just nu?
Ja :)

Har du kysst någon idag?
Neeeej ;>

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
Ja :)

Har du ett förhållande?
no no :D

Om nej, varför inte?
för att de blev inte så =D

Hur många har du varit tillsammans med?
400? :) ne typ 2.

När förlorade du oskulden?
16 år =)

När går gränsen vid otrohet?
Puss

Har du varit otrogen och om ja, varför?
3 gånger, ;> varför inte ;)? hett juh.. grrrr


Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?
näe tror jag ej

Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut?
Robin, jag blev brädad av en acne brud ;)

Är du romantisk?
att ja är =)

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
Näe :)

Är du svårflörtad?
alldeles för lätt :D

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
typ 100 ggr ;P

Vad hette din första flickvän/pojkvän?
muhamed ^^ nej jag skoja ;P

Hur länge höll det?
500 år :)

Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
jaa ;D

Har du lekt med någons känslor?
ja de har jag =)

Har du haft sex med över 20 personer?
Jo, 20½ personer :)

Hur länge höll ditt längsta förhållande?
3½ år :)

... och ditt kortaste?
en dag? ;D

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Jag vill tamefan vara singel :D

Har du varit tillsammans med två samtidigt?
klart jag har :P? jag har alltid minst 2 killar.

Är du en bra pojk/flickvän?
men ja =)

Hur många har du haft sex med i år?
2 :) tusen alltså. ;p

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
selli ;>

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
Ilska, hon berättade att hon var kär i mig :)

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
Nej, (;

När fick du din första kyss?
Igår kväll :)

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
97 och 109 år :)

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
Nää :P men deras vänner :D

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
Ah =)

Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
Jag blir nog mest dumpad ;)

Vad gillar du för stil på tjejen/killen?
åh, skate ;D grr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0