You know that I could use somebody, someone like you

vill ni höra om den förmodligen mest tålmodiga människan jag känner? :D Han heter Mattias Bergström och är fan helt jävla amazing med sitt tålamod, som jag håller på med honom borde han ha dragit för längesen, men icke :D han stannar troget kvar. Även fast jag säger att jag äter snor, har tre bröst och är världens bitch... HAN STANNAR KVAR.. :D



Mattias hälsar även att: om någon är intresserad så finns det en hel del rövskägg som han gärna vill ha klippt. Helst innan måndag. ;> han ska nämnligen på discho då.. I've heard, ;) Haha nämen lite seriöst nurå... du är en underbar vän Mattil :D


Kommentarer
Postat av: Mattil :D

åååh va söt du är! :D jag e svår att bli av med haha ;)

2009-09-18 @ 01:14:11
URL: http://stunned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0