Drop the beat now

 

Herregud vad otroligt roligt det var att spela :D och helvete vad jobbigt det var.
Iallafall så kom vi dit, satt i soffan ett bra tag och bara satt och drev om att "vadå,
kommer ingen dö på rikigt? isåfall vill inte vi vara med
." HAHA XD till varandra alltså..


Så killen som jobbar kommer förbi och säger " ja ni verkar ju ha kul och det har inte ens börjat" hehehe.. klart vi har. Och sedan kommer vårat helt okända gäng, åtta stycken 15-16 åriga supergulliga killar, haha :p Så börjar vi första spelet, jag och sandra var i samma lag och försökte sammarbeta.. Så när det är klart ser jag till min förvåning att jag låg SIST XD hahaha med minus poäng, fattar inte?

Andra omgången blev det krig mellan mig & sandra. Vi bestämmde att vara i olika lag, och då lyckades jag komma 6:a :D hahaha, gryyyym. Ne men det var rikigt jävla roligt.



" MAY GOD BE WITH YOU BECAUSE NOBODY ELSE WILL "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0