I wanna drive, I wanna go



Igår så stressade syster sönder mig &
vi åkte ner på gatufesten och hängde med mamma, madde & kenth. Lite halv trevligt sådär. Så bestämmde jag, madde & micha oss för att åka Extreme Fly, redan när jag satt mig där så fick jag ångest och började skrika : NEEEEEEJ! jag vill inte!! ^^ sedan halvt grinade jag resten av karusellen. :p


Sist jag åkte dendär var jag så full så jag tyckte den inte var ett dugg läskig. Så nej... Extreme fly blir det aldrig mer nykter. Sedan droppade vi av dom andra & jag och micha åkte 3 karuseller till, och jag var mycket glad.. ;D Nångång efter 11 skjussade michas kompis hem oss. =) åkte hem & såg på tv:n och sedan slocknade vi.


Jag har börjat tvätta för ett tag sedan
, så idag blir det bara massa städa & tvätta för mig, man måste tydligen göra sånt själv när man flyttat hemifrån ;) Men I don't mind för tvätta tycker jag är roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0