Handlake village

Haha igår var jag ju hemma, så hämtade jag ilska.
Jag orkade inte ta med mig cykeln så lämnade den hos mamma.



Så jag sa:
- men hurrni. kan ni ta in min cykel?
annars kommer ju tattarna i skönsberg sno den.


Så mamma bara:
- Men vad gör du hemma i korsta då?
är du inte rädd att alla knarkare ska ta den och sälja den för att köpa knark för pengarna?



hahahahaha, vad gulligt försvar hon hade ;)
Det var det bästa hon kunde komma med.
På min gård finns det faktiskt inga tattarungar
som snor saker från min cykel, nej det är jätte söta
barn som skriker " ILSKA!!! " när vi kommer :D

Och dom frågar alltid om dom får klappa henne.
Inte som i skönsberg, där barnen springer in i ett hörn
så fort dom får syn på henne. :P haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0