Imma Be Rocking That Body

ååhååå, jag har fått sjuuuukt mkt färg på mig :D så äckligt happy är jag, men jag hinner väll bli blek innan jag är hemma i sundsvall igen. (; Är lite smått nervös inför hemresan. :p ska först åka buss 1 timme från bålsta till uppsala. Sedan ska jag åka tåg och byta 2 ggr. En i gävle & en i hudiksvall. läskigt läskigt. :)


haha, sen facebook.. jag har blivit helt besatt i café world,
sitter där så fort jag får chansen och ba nördar sönder.
Sedan har jag upptäkt att när jag skriver saker i stil med:

Går och hänger mig nu!
Går och dränker mig!
Kan inte använda high heels på hela sommarn.

då gillas det som FaaaaaaNNNN,


Sedan när jag skriver

" Helt otroligt... jag börjar bli brun, JAG ÄLSKAR BÅLSTA!!!!!!! :D Tror jag stannar här föralltid, fyfaaan vad sundsvall kommer sakna mig!! "

Då gillar inte en jävel, hahahaha :p jävla dårar
Tror dom små asen gillar allt som har med att göra
att det går dåligt för mig.. ;-) don't see why though.


Saknar faktiskt sundsvall lite också,
saknar min säng,
min snabba dator,
min lilla ilska
& framför allt all min sprit
som jag har i min lägenhet. FYFAN vad jag saknar min sprit..
Ska fan dricka hela helgen,
och gå ut också för den delen,
denhär nyktra veckan måste tas igen på 2 dagar,
im so gonna do it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0