This is my time

Har haft en riktigt mysig midsommar här i bålsta. :) Har badat i poolen, myst lite med fästings nisse, ätit supergod mat (gravad lax <3), druckit lite vin, spelat lite fotboll & spelat monopol..

Iallafall så satt jag & linus och spelade monopol.
Jag vann först 2 gånger (helt utan fusk)
sedan fuskade jag lite, men endå så vann Linus.



Så när han håller på att vinna så han bara:
NEEEJ, här... ta lite pengar av mig!!

jag bara :
Men linus, är du knäpp? du håller på att vinna.

han bara:
Men jag vill itne att du ska förlora, du blir så himla arg.



AHHAAHHAHAHAHAHAHA.... men va? känner jag inte till ;)


Hoppas på bra väder imorgon så jag kan steka lite & bada med linus ute i poolen.
glömde ju tyvärr sladden till kamran hemma så blir inga bilder fören jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0