knock knock on heavens door

hihi =) jag & moster lotta åkte ut till stinsen och shoppade,
Blev 2 armband en klännig & ett par örhängen.
Så nu är jag laddad inför helgen :D kommer bli en kanoooooon helg.


Börjar med att jag åker tåg hem till sundsvall tillsammans med Ida. :D
Det ser jag fan mest framemot, haha ;> Ringde henne förut och hon berättade
att hon skulle hem över helgen, så tvingade henne att ta samma tåg som mig.
Så det fixade hon :D kul kul kuuuuuuuuul!


 På fredag blir det förmodligen utgång för min del. :)
Och på lördag blir det utgång med bästa Ida :D
ååh, vad förbannat glad jag är :D:D:D
JAG ÄLSKAR MITT LIVVVVVVVV :D

nej nu blir det film & grejer med min underbara kusin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0