Im not your girlfriend baby

Jag är så jäkla pinsam. Det har lixsom blivit nån storts "skada" på mig.. Så fort jag ser en söt kille så börjar jag asgarva, ALLTSÅ SERIÖST! :o Speciellt när jag är ensam.

Som nu när jag var ute med ilska, så gick vi förbi en kille & hans amstaff/pittbull, och ilska fick ett litet utbrott, så jag kollar ner på henne och säger : " men ilska, vad har jag sagt om mördarhundar? :) " Så när jag kollar upp kollar jag rätt in i en assöt killes ögon. VAD FAN GÖR JAG DÅ? jag börjar asgarva. HAHAHA. varför? :( sen så kunde jag absolut inte sluta. Gud :p jag ville fan sjunka under jorden. Han måste trott att jag var utvecklingsstörd eller nått.



Sen nu har jag mycket tankar kring hur jag ska göra med ilska nu när jag flyttar. När jag ser hennes underbart vackra ögon vill jag inte vara utan henne en sekund. Sedan när hon visar "sitt rätta jag" genom att spring omkring i lägenheten och jaga katterna och pipa vill jag helst kasta ut henne DIREKT!

har funderat på att ha henne varannan vecka,
Att jag har henne måndag-fredag och mamma fredag-söndag.
Att jag har henne fredag-söndag och mamma måndag-fredag.

Eller att jag har henne heltid?
och lämnar henne till mamma dom gånger jag inte har tid.
vad vill jag egentligen :( jobbigt.

Nu efter att ha tagit ett mysigt bad med ljus & grejer så ska jag hoppa ner i sängen och se Twiligth och sedan blir det att sova. Ska fan upp astidigt imorrn. H0h0, får se om jag klarar det. eller vadå får se? jag måste......... morgonpigg. HAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0