Have a little patience

Blev en sen natt igår, såg dom två sista avsnitten av S4 av wildfire, :) jag är liiite ledsen att serien är slut men jag är så jävla nöjd med slutet så det känns skitbra.. Har fan suttit i fyra säsonger och velat att Criss och Junior skulle bli tillsammans och i sista avsnittet så. åh vad lycklig jag blev .. <3 Ville nästan gråta lite på slutet där, så underbart..

Så inte fören klockan fyra kom jag och robin i säng :P så imorse klockan nio hörde inte jag larmet, >,< vaknade som tur var 9:30.. snabbade och gjorde mig iordning och åkte ner på stan och shoppade.. Hittade ett par asfina jeans, en vit T-shirt, en brun kofta och ett svart linne.. :) är riktigt nöjd med mina inköp, blev dock 580:- kr fattigare ^_^ Men jag måste väll få unna mig nått kul när jag har en sån störig pojkvän tycker jag =D

Så efter stan så tog jag och carro bussen till Zäta, vi fick gå 30 minuter till stallet, jag va inte happy :D frös så in i helvete.. haha, Carro åkte av också ^_* Zäta stack med henne och gjorde en sväng, så då flög hon av  ;< stackarn, Så provred jag henne lite, hon var fin bara man jobbade lite mera med henne. :) så de ska nog gå att Carro får lite med rutin på henne. Så fick vi sitta i kvissle och frysa i 45 minuter, jävla skitbussar.. mina tår var helt blåa ... NÄSTAN :O

Så kom jag hem och tog en dusch medans min pojke gjorde iorning tacos, :D asgott vill jag lova.. Satt mig vid datorn efter det och vart sjukttrött så klockan åtta så ville jag vila, så jag och robin la oss i sängen och somnade tills klockan tio, :P låg kvar tills halv elva då jag fick tvinga mig att gå upp o duscha så jag skulle bli pigg och orka se en film med robin som jag lovat.

Och justja, på bussen hem från kvissle så var Robin på birsta så jag sa på lite skoj att : men köp ett halsband eller ett armband åt mig, och han ba: okej :D tänkte då att han kmr endå inte hitta nått så kmr jag hem och får ett asfint halsbands hjärta i silver, :O verkligen hur fint som helst, men tkr inte alls att jag förkänade det.. kostade runt 300:- :| Han ska få nått fint av mig också. <3 Imorgon blir det birsta ialf xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0