What about daddy cool?

Ja, så igår så fick jag minsann använda min engelska, :P mamma, micha & kenth gick och la sig runt 11 tiden, jag var inte trött eller sugen på att sova, så valde att stanna uppe själv (eller ja med alla andra på båten då).



Så jag sätter mig vid en bar och kollar på en kille som sjungde asbra.. sitter där en stund och efter ett tag kommer en kille fram och börjar prata (Han hade haft ögonen på mig hela kvällen, men jag skulle inte heller gå fram till mig själv när jag går bredvid kenth :P haha ..)


Han kom från italien, vilket betyder : BARA ENGELSKA. Hade lite svårt att förstå honom ibland men vi hade sjukt kul, han satt och skojade om att den fula norska killen som kom fram och ragga på mig var min pojkvän ;> haha...

Vi umgicks iallafall från typ 11 till halv 2, :D satt och kollade när hans kompis dansade och pratade och grejer, riktigt kul var det. sedan så såg vi ju när min "pojkvän" stog och dansade så jag sa till honom

" Omg, my boyfriend is cheating on me "

och guuuud vad han skrattade, haha :D nääe men det var otroligt kul, minns dock inte vad han hette, Carol hette han i efternamn iallafall. :D sjuuukt kul kväll. =) 


The rest : What happend in finland, STAYS IN FINLAND! ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0