When you give me k-k-kisses

Idag klev jag upp tio, klockan halv tolv kom Sandra och hennes pappa och hämtade mig så åkte vi förbi färsta och sedan till stallet, Gjorde iordning snygghästarna och ut och red, det blev en sjukt mysig uteritt, härlig trav/galopp :D Love it.. Hästarna blev en aning svettiga av att gå en väg där det var djupsnö, dom stackarna.. Sedan så följde sandra med mig och bellie på en promenad, hade ingen lust att rida alls.. Fixade iordning hos bellie och sedan fick jag skjuss hem av sandras pappa, tackar ;-)


När jag kom hem blev jag en aning less på robin, han har ätit upp nästan alla mina chips, en STOR hjärtklubba och massa hjärtchoklad.. ^o) jävla tjockis vad less jag blir.. Han har verkligen ingen aning om vad spara är, mest less blev jag på att han åt upp MINA chips. cp :P.. Nu ligger jag i sängen och ska gå och duscha



Sandra och Kingen :)) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0