Don't ask me why, I just can't say goodbye

Fyhelvete vad kallt det har varit idag :o höll fan på att frysa ihjäl... -13 grader nu, blääää :O dont like it. sitter fortfarande och skakar efter att ha stått 20 minuter å väntat i kovland, jag gillar tidsmarginal, ;) haha..

Jag hitade iallafall rätt, pratade med anki när det började närma sig, så hon sa till när jag skulle plinga.  När jag kom till stallet gick hon igenom massa saker med mig, så nu känner jag mig mer hemmastadd =D Mockade, fixade maten och sedan gick jag och hämtade in söta prinsen, gooosade en massa och sedan gick vi ut till padocken och red...

Har ingen aning om hur mycket han har blivit riden innan, Han är ju trotsallt 21år :) så vi tog det väldigt lugnt idag, i uppvärmingen skrittade han på långa tyglar och vi gjorde halter, superduktig var han, <3 Sen så tog jag tyglarna, och vi började öka och minska skritten, han är inte direkt pigg;) men det gick bra :D han ökade så mkt som jag krävde för att bli nöjd... Sedan så tog vi ca : 1-1½ varv i varje varv i trav och ökade, Han fortsatt att ha samma fina trav även fast vi ökakade ganska mkt, :) Efter det skrittade vi lite till, och sedan på slutet gick vi in i en volt och jag böjde honom och i början var han inte alls med på det, men sen i slutet så blev det betydligt bättre. Han är så fin pojken :D <333

och efter ridningen så hade jag massvis med tid över så jag borstade lääänge :P sen så stretchade vi och tillslut så fick han faktiskt gå ut ;) Då gick jag och fyllde på spån åt honom, och sedan var det dags att gå till bussen..

Ligger i min säng nu och fryser som ett as, ilska ligger bredvid mig och myser, :D underbaring.. I love you, tänkte ta ett jävligt varmt och skönt bad nu. ni anar inte hur sköönt det kommer bli :p



<3 PRINSEN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0