Why should I be sad?

Sitter nu och har döds tråkigt, :o är helt ensam hemma så har ingen kenth att mobba och ingen mamma att prata med, sjuukt tråkigt. Men jag hoppas dom kommer hem snart för jag vågar inte somna fören dom kommit hem :p Var iallafall på hemköp med ilska och lillan förut, orkade gå dit även fast jag låg i sängen och nästan frös ihjäl... Men ilska fick damp och började skälla när jag gick därifrån, så gick jag tillbaka och då började hon hoppa upp på mig och dampa ännu mer, >,< Hon skäller typ 0.1% av gångerna .. så blev förvånad, så jag flyttade lillan en bit för att ilska var så hoppig... ;S fattar inte varför hon fick sån damp.

Har iallafall "kommit över" det med att hon tappat sin tand.. fortfarande ledsen, men jag är glad att det inte är allvarligt.. herregud, tänk dom som får hundar med tumörer som dom måste avliva osv, och jag vart sådär för att hon tappade en tand. Började tokgrina när jag såg det, sedan gick det över.. gick och tittade på henne igen och började tok grina för hon såg ut som en gammal gubbe, och blev orolig att jag inte skulle kunna älska henne lika mycket :// sen när jag insåg att det finns människor som får ta bort deras hund osvosv, så blev jag arg för jag ens kände så..

Ilska är allt, <3 my star


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0