can't catch a break

Jamenvisst, sjukt trött blev jag av att ligga och läsa, så efter kanske 15 sidor? så blev jag trött och somnade. sjuuukt skönt. drömde om min lilla ida, men de va sjukt, för det var josses katter, och ida såg ut som amanda jensen ^^ tror de var en blandning på dom personerna, (; haha för de var josses hus också. AJA..

När jag vaknade var jag dryyyyg, så sprang eller ja, inte sprang... men in till köket hämtade mobilen och ringde Krisse. Gjorde till min röst till de sexigaste, ne ja mena fulaste och sa:

nazlie - Hej.
krisse - Hej?
nazlie - vem är de?
Krisse - Kristoffer... Vem är det? :o
*Tystnad* Sedan började jag asgarva ^^
sääääämst jag är, kan inte hålla mig för skratt.
Kristoffer tyckte jag lät som ett retard. :(


Sedan när jag lagt på låg jag verkligen och ASGARVA, jag tycker de va så jäääävla klockrent, :D haha, dock besviken på att krisse inte förstog att det var jag, ;) han känner inte mig tydligen, :D ... 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0