I wanna come back home

Idag hade vi lite födelsedags firande för ilska, hon fyller ju egentligen år imorgon.. Men ida (hennes bästis) kan ju inte då.. så vi fick ta det idag istället.. Så ida kom förbi, åt kakor och bullar.. ilska blev glad. :D hon fick tillochmed lite mys utav ida. Och jaa. ILSKA FICK EN SINGOALLA :o helt otroligt. haha.. jag kände mig tvungen.. det är ju trots allt hennes "födelsedag".



Ida har ju ignornerat mig i nån dag nu, så idag hörde hon ialf av sig. =) hon kom hit, TOTAL ignornerade mig.. bara ilska som gällde. haha.. :p lite gulligt tyckte jag det var.

- HEJ ILSKA !!! ja ilska ska vi gå in? ska vi gå in på nathalies rum kanske?
haha dryg tjej, :D sen tillslut släppte hon loss och började prata med mig, så sa hon att hon hade minsann vart med sin bästa vän, så jag berättade att jag också vart med min bästa vän.

- Ja jag var ju ute och red idag, med min bästis josse. :)
- Jaha okej, vad kul.. jag har vart med min bästis också.
- Ja, jag ramlade av :P om du bryr dig.
- gjorde du illa dig?
- Nej :)
- okej vad synd. :)))))

Haha, hennes bästis var däremot en låssas kompis som hon suttit vid datorn med, :D mysigt att hon kom förbi en stund iallafall.
Saknat dig min BÄSTA vän Ida Persson. :) <3 


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh gulliggulll;D hejdå bästis!!!!

2009-07-31 @ 07:05:03
URL: http://heyidisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

LOVE YOU PSYK

2009-08-02 @ 19:57:22
URL: http://heyidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0