Im telling you the truth

Åh, känns som att livet hamnat på rätt räls igen... Utan ida blev min räls väldigt hackig, typ som när hon kör moppe. ;) haha.. Ropade in mamma till mitt rum för en stund sen för att få prata lite, :) hon har faktiskt rätt kloka saker att säga, speciellt när man behöver det... annars är hon rätt tjatig min söta lilla mamma, MIN MAMMA <3 bara min, inte michas, ;)

Har även insett att:

» I am afraid to fail, so I won't even try.
Jag pallar inte med samma visa igen, I don't :)
sjukt jävla less är jag ialf, =/ varför händer det MIG?
har jag inte lidit tillräckligt än? ^^ 
NEJ ÖS PÅ IDIOTER I MITT LIV ;) GÖR'T

s.

 

 Nej nu ska jag fan ta mitt söta lilla ansikte från datorn och iallafall försöka sova.. ska upp tidigt och åka till min söta lilla sanbia. <3 Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0