that is all I'm taking with me

Fort det kan vända, nyss satt jag och ida och har skrattat så vi har haft ont i magen, så drog hon ut.. jag satt mig här glad och ville lyssna lite på Whitney Houston, dålig ideé jag klarar tydligen inte av den låten ensam, sitter nu och vill bara lägga mig ner och dö ner på golvet. Och inte blir det bättre av att idas mus tjatar om att jag ska byta batterin... suck. att titta på gamla bilder på bilddagboken gör saken inte heller bättre.. Jag vill höra alla hemska saker robin har att säga så jag bara kan grina bort alla känslor.


Skönt att hon kommer hem snart, I wanna know everything.... :P Jag och ida var ute och fotade lite bilder förut.. vi hade så sjukt kul.. Men jag tror ida slår ihjäl mig om jag ens nämner varför....fina bilder blev det iallafall. :) på ida alltså.. ;) nej nu ska jag fan ta och lägga mig i idas säng och tänka positivt.... :(





Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder... = )

2009-06-21 @ 08:39:41
URL: http://trollmorzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0