You have hurt me so many times

Igår gick jag och la mig runt två tiden, tog SJUUUUKT lång tid innan jag somnade minst en timme... låg och funderade på masssa svininfluensan, kissie och måndag. tillslut så somnade jag iallafall.. och vilket pucko tror ni ringer mig klockan fyra? :) muppselli.. och först trodde jag att klockan blivit halv tio, för jag hade ställt larm, så innan jag hittade mobilen sa jag " men ååh, är klockan redan halv 10" :(((( sen såg ja att de va selli som ringde, sur jag blev :o

Efter det kunde jag inte somna om... åh hoppas han blir riktigt bakfull idag. "imorse" höhö.. klockan halv två kom mamma in med frukost på sängen till mig, hon är söt. Nu ska jag göra mig iordning och åka ut till älsklings sanbia iallafall. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni tillsammans igen? :)

2009-09-21 @ 09:26:34
Postat av: nathalie

aldrig någonsinn varit :D haha.. ;O

2009-09-21 @ 13:04:10
URL: http://nathalieuhlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0