Iam the one and only

Åh, det finns ingenting underbarare än att lägga sig i en varm skön säng efter en varm dusch :D I LOVE IT!! och det är precis det jag gör just nu. Idag så runt två tiden drog mamma med mig så gick vi ner på stan, där droppade jag mamma och mötte upp Micha. vi gick omkring och kikade och kikade. enda jag köpte var en tvättkorg, (A) haha...

 
Efter stan blev det en tripp till Sanbia, vi red ut på en skritttur barbacka, skitmysigt. älskar när hon är i detdär humöret, lugn och gosig. Och fick även tag i henne i hagen idag, pallade verkligen inte ta in alla tre hästarna för hon är fjantig, så istället så gick jag efter henne vart hon än sprang, och tillslut orkade hon inte mer, :D JIPPI!!!


Nu ska jag ligga här en liiiten stund till, sedan ska jag städa rummet. =)
Jag älskar fredagar. Ha-ha........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0