Sun's busting in through the drapes

If he should ever come our way
Dry the tears and look somewhere above him
Might be easier to say than to do
But just pretend that you no longer love him






Igår så innan jag åkte ut till sanbia träffade jag mimmi en snabbis, hon hade ju minsann en födelsedags present till mig. Hon är ju lite lurig hela hon, men min första tanke var hello kitty. Och så rätt jag hade.. Det är jätte söta klistermärken, tatueringar och nagel tatueringar. :D så jävla söööööta.

TACK SÅ MYCKET SÖTA MIMMI :D <3 min bästa present EVER!


Kommentarer
Postat av: mimmi

weeey vad jag är söt minsann! =D och det SKA komma till användning ;)

2009-09-29 @ 15:52:51
URL: http://mimibillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0