you don't wanna understand

helvete....... :/





Såg denna inatt/imorse. Rätt bra, början SÖÖÖG! men annars var den lite småsöt sådär. Jag kunde inte somna inatt, satt vaken till halv 3, somnade nångång runt halv fyra.. Vaknade igen halv fem av att jag drömde en "mardrömm" Jag & jossan skulle ut och rida, men så var jag tvungen att ta med mig både tyson & ilska, så jag kunde inte. Så jossan red bellie och jag gick. Så går vi blablabla. Så kommer det en varg som börjar bita på ilska, så ja försöker få bort den.. oså bet den ilska i örat. Så jag sparkade på den, och då bet den tag i mitt ben. Och ilskas blick, hon såg helt förstörd ut >.< och då vaknade jag. Så kunde inte somna om.


Då gick jag upp och lockade håret, haha ;> sminkade mig och blablabla. Åkte till jobbet och har nu jobbat en massa, slutar om 1½ timme, Då ska jag ut till alnö och rida Kickan med Jossan & bellie :) skoj. Men jag är trött....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0